*** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! *** *** Слава Україні! *** *** Slava Ukraini! ***

WGS  

   

Dla obsługi  

   

Licznik odwiedzin  

4523136
Dziś
Wczoraj
Tydzień
Miesiąc
W sumie
154
980
5060
22995
4523136

Twój adres IP to: 3.236.241.39
Pt 2023-03-24 04:14:24
   
godlo_polski1.png
   

Konkurs na plakat

Szczegóły

 Regulamin konkursu na: „PLAKAT PROMUJĄCY NASZĄ KLASĘ”

Podmioty, które są związane z powyższym konkursem:

  1. Organizator konkursu: Nauczyciele Zespołu ds. Promocji w Zespole Szkół Nr 2 im. Emilii Plater w Piasecznie
  2. Fundator nagrody głównej: Firma spedycyjno-logistyczna Air Sea Shipping
    1.   Jury: Pracownicy Zespołu Szkół Nr 2 im. Emilii Plater w Piasecznie
    2. Uczestnicy: Każda chętna klasa ucząca się w  Zespole Szkół Nr 2 im. Emilii Plater
                w  Piasecznie
    3. Przedmiot konkursu: plakat promujący daną klasę
    4. Format min. A1 ‒ 594 x 841 mm, materiał oraz technika wykonania plakatów są dowolne. Prace będą przyjmowane tylko w formie papierowej.
    5. Każda z klas może przekazać jedną pracę.
    6. Praca powinna zawierać nazwę klasy, np. : klasa kształcąca w zawodach: technik organizacji turystyki/ technik hotelarstwa; klasa biologiczno-chemiczna.
    7. Ostateczny termin i miejsce składania prac: 20.03.2023 r. (poniedziałek do godziny 15.00). Prace należy składać do sekretariatu szkolnego ds. uczniów.  Złożenie prac jest równoznaczne z przekazaniem praw autorskich.
    • Uczniowie biorący udział w konkursie wyrażają zgodę na przetwarzanie przez organizatora konkursu swoich danych osobowych (Ustawa o ochronie danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz. U. Nr 133, poz. 833, z późn. zm.).
    • Złożone prace do konkursu nie będą zwracane autorom, przechodzą na własność Zespołu ds. Promocji Szkoły
    • Nagroda główna (dla całej klasy): jednodniowa wycieczka autokarem (prawdopodobnie do Warszawy w dniu 05.04. 2023 r.)
    • Nagroda dla klasy wyróżnionej - upominek w formie słodkości.
    • Celem konkursu jest promocja ZS Nr 2, rozwijanie talentów plastycznych, kompetencji społecznych, doskonalenie współpracy w grupie oraz czerpanie radości z własnej pracy twórczej.
    • Ocena prac nastąpi do dnia 27.03.2023 r.
    • O wyłonieniu laureatów konkursu decyduje Jury – Pracownicy ZS Nr 2
    • Jury weźmie pod uwagę min:
      · umiejętność doboru tematu pracy,
      · jakość wykonania,
      · oryginalność.
    • Decyzje Jury są ostateczne.
    • Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w dniu 30.03.2023 r. na stronie internetowej szkoły, na facebook szkolnym oraz na monitorach szkolnych.
   
© Zespół Szkół Nr 2 im. Emilii Plater, Robert Smoliński